تنظيمات دستگاه هاي شخصي براي استفاده از سيستم مكاتبات اداري:
تنظيمات و پيكربندي سيستم مكاتبات اداري دانشگاه براي سيستم هاي داخلي دانشگاه كه تحت دامين بوده و كاربر زمان ورود به سيستم با نام كاربري شخصي به سيستم وارد مي شود انجام شده است.
براي اتصال به اين سيستم توسط لب تاب هاي شخصي در داخل دانشگاه و يا اتصال از طريق اينترنت خارج از دانشگاه بايد تنظيمات زير روي سيستم اعمال گردد.
بهتر است ابتدا فايل تصويري Help.pdf را دانلود كرده
و باتوجه به توضيحات آن تنظيمات لازم را اعمال نماييد.
همچنين در صورت استفاده از آنتي ويروس در دستگاه خود بايد آدرس http://dabir.qom.ac.ir را در Trusted URLs آنتي ويروس دستگاه خود وارد نماييد.

پس از انجام تنظيمات مورد نظر لازم است يا از طريق آدرس http://dabir.qom.ac.ir و يا از طريق لينك موجود در صفحه اول وب سايت دانشگاه "سيستم اتوماسيون اداري(ديدگاه)" براي ورود به اين سيستم اقدام كنيد.
براي ورود به اين سيستم پنجره username و password ظاهر شده كه بايد كلمه \qomuniv را در قسمت username تايپ كرده و سپس username را وارد كرده و password را نيز در محل مربوطه وارد نماييد.(همان username و password كه براي استفاده از اينترنت در دانشگاه به شما اختصاص داده شده است)
(بطور مثال اگر username شما hasani باشيد بايد در قسمت username عبارت qomuniv\hasani را وارد نماييد)
با اين كار بصورت مستقيم وارد كارتابل اداري خود شده و مي توانيد از آن استفاده نماييد.


تذكر: براي كار با اين سيستم فقط از مرورگر Internet Explorer استفاده گردد.

در صورت مشكل در استفاده از سيستم مكاتبات با شماره داخلي 3314 يا 2103314 و 3773 يا 2103773 تماس بگيريد.
فایلهای پیوست
Confg.regتنظيمات  Internet Explorer
DidgahClientToolsSetup.msi
For_W_7.regتنظيمات مربوط به Word در Windows 7
Help.pdfراهنماي تصويري
w8-ie11.pdf
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 40189
خانه | بازگشت |
Guest (qomuniguest)


مجری سایت : شرکت سیگما