پنجشنبه 29 تير 1396   19:14:39
اداره پذیرش و دانش آموختگان
پیوند های مرتبط
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 219038
تعداد بازديد از سايت: 52564851
تعداد بازديد زيرپورتال: 229869
اين زيرپورتال امروز: 22
در امروز: 16940
اين صفحه امروز: 18
اطلاعیه ها

اطلاعيه دانشگاه قم در خصوص پذيرفته شدگان رشته تربيت بدني وعلوم ورزشي (کارشناسي) سال 1394

اطلاعيه دانشگاه قم در خصوص پذيرفته شدگان تربيت بدني(نيمه متمرکز) کارشناسي سال 1394
ضمن عرض تبريک به مناسبت پذيرفته شدن در دانشگاه ، خير مقدم وآرزوي يک دوره تحصيلي موفق وتشکر نسبت به انتخاب دانشگاه قم براي گام نهادن به عرصه وسيع علم اندوزي به اطلاع مي رساند ثبت نام پذيرفته شدگان محترم در دو مرحله ، 1- اينترنتي ((مورخ 11/11/94 )) 2-  مراجعه براي تحويل مدارک (به صورت حضوري)  صورت مي پذيرد .
با توجه به بخشنامه 221446/460 مورخ 18/10/91 رياست‌ محترم‌ مرکز سنجش آموزش ‌و پرورش کليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست به همراه تصويرگواهي پيش‌دانشگاهي خود به دفاتر پيشخوان دولت مراجعه و درخواست تاييديه‌ي تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود را نمايند و رسيد مربوط را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. کليه پذيرفته‌شدگان حتماً عنوان رشته قبولي و عنوان و آدرس دانشگاه محل قبولي خود را در زمان تکميل فرم در دفاتر پيشخوان اعلام نمايند. آدرس پستي دانشگاه: انتهاي بلوار امين بلوار الغدير  بعد از شهرک قدس دانشگاه قم کد پستي 3716146611
ثبت نام اينترنتي :  روز يکشنبه  مورخ 11/11/94  از ساعت 9 صبح الي 24 شب  با مراجعه به وب سايت دانشگاه ( سامانه آموزشي گلستان edu.qom.ac.ir) نسبت به بارگذاري مدارک درخواستي و تکميل اطلاعات خود اقدام نمائيد . نحوه ورود به سامانه ورمز عبور در روز مذکور در صفحه اول گلستان اعلام خواهد شد.
توجه : مدارک غير مرتبط ترتيب اثر داده نشده وتائيد نمي­گردد . در ضمن مسئوليت صحت مدارک ارسالي برعهده خود دانشجو بوده ودر هرزمان خلاف آن مشخص گردد در هر مرحله از تحصيل که باشد ثبت نام آن کان لم يکن تلقي گشته وکليه خسارات وارده دريافت خواهد گرديد .
1- اصل شناسنامه يک سري .(تمام صفحات ) 2- اصل و تصوير کارت ملي (پشت و رو).  3- عکس 4×3 (پشت زمينه سفيد 6 قطعه ) 4- اصل يا گواهينامه  موقت مدرک پيش دانشگاهي  ( تذکر : تارخ اخذ مدرک پيش دانشگاهي حداکثر تامورخ 31/6/1391 مورد قبول است ))   5-  اصل يا گواهي موقت  مدرک ديپلم متوسطه    6- اصل ريزنمرات سه ساله دبيرستان . 7- اصل ريزنمرات پيش دانشگاهي  7- اصل گواهينامه موقت کارداني براي کساني که داراي مدرک کارداني پيوسته مي باشند واين مدرک به جاي مدرک پيش دانشگاهي مي باشد . بديهي است طبق مقررات وزارت علوم ريزنمرات اين پذيرفته شدگاه به هيچ وجه طبق ماده 63 آئين نامه آموزشي قابل معادله سازي نمي باشد .  8- اصل و تصوير( پشت و رو) کارت پايان خدمت و يا معافيت دائم. دارندگان برگه اعزام به خدمت نظام وظيه تصوير اسکن شده را بار گذاري نمايند. تذکر : 1- کساني که در فرجه خدمت سربازي بعد ازتاريخ  فارغ  التحصيلي مي باشند فقط گزينه مشمول را علامت نمايند.2- کساني که در حال حاضر در خدمت سربازي هستند گزينه مشمول را علامت يزنند و در روز ثبت نام حضوري  نسبت به نامه ترخيص از خدمت اقدام  خواهد شد  9- موافقت يا مجوز ازحوزه علميه براي پذيرفته شدگاني که از معافيت تحصيلي حوزه استفاده مي­نمايند. 10- موافقت بدون قيد و شرط از ارگان مربوطه براي کارکنان دولت و از آموزش وپرورش محل خدمت براي متعهدين خدمت آموزش وپرورش  11- ارائه رسيد پستي تائيديه تحصيلي پيش دانشگاهي   12- پرداخت مبلغ 000/370 ريال جهت هزينه کارت و خدمات آموزشي (شماره حساب بانک ملت شعبه بلوار امين قم 3136559703 به نام( واريز تمبر وساير پرداختي ) وثبت شماره فيش   (پرداخت الکترونيکي در سامانه گلستان مورد قبول است .رسيد پرداخت الکترونيکي ارائه شود ).
12- پس از بارگذاري وتکميل تمام مراحل ثبت نام غير حضوري از فرم اطلاعات تکميل شده پرينت گرفته و طبق زمانبندي ارائه شده در فرم ثبت نام به دانشگاه جهت تحويل مدارک مراجعه نمائيد .
مکان تحويل مدرک و ثبت نام حضوري براي برادران سازمان مرکزي وبراي خواهران ساختمان معصوميه مي باشد.
شروع کلاسها از روزدو شنبه مورخ 12/11/1394 مي باشد  
در صورت داشتن هرگونه سوال ( فقط ثبت نام ومدارک مورد نياز ) در روزهاي يک شنبه مورخ 11/11/94 در ساعت اداري 8 الي 13 برادران با شماره 2103438 025 و خواهران 2103719 025 تماس حاصل نمائيد .
چند تذکر جدي  : 1- کساني که در مهر ماه در دانشگا ههاي دولتي تحت نظارت وزارت علوم از طريق آزمون سراسري پذيرفته شده ومشغول به تحصيل مي­باشند نياز به انصراف از دانشگاه قبلي نبوده و اين افراد در صورت نداشتن اصل مدارک با کپي مدارک ثبت نام اينترنتي نمايند ودر روز ثبت نام حضوري به آنها نامه درخواست مدارک از دانشگاه قبلي تحويل خواهد شد تا پس از تسويه با دانشگاه قبلي مدارک تحصيلي به دانشگاه قم ارسال گردد . دانشجويان دانشگاه آزاد حتما بايد انصراف داده واصل مدارک را با خود به همراه داشته باشند  2- عدم ثبت نام الکترونيکي در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصيل بوده وهيچگونه ثبت نام حضوري به عمل نخواهد آمد .2-ثبت نام الکترونيکي ثبت نام اوليه بوده وپذيرش قطعي زماني است که اصل مدارک درخواستي تحويل گردد . 3- از تمام مدارک خود 3 سري کپي گرفته ودر نزد خود نگه داري کنيد.                                                        اداره پذيرش و ثبت نام
 
تعداد بازديد اين صفحه: 3662
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (qomuniguest)

اداره پذيرش ودانش آموختگان-مديريت آموزش
مجری سایت : شرکت سیگما